onsdag, november 17, 2010

Världspremiär

Idag har jag hunnit med att gå på världspremiären av Harry Potter och dödsrelikerna del I. Jag är ju inte det största Harry Potter fanet, så egentligen var det väl kanske lite onödigt med premiären för mig. Men ska det vara så ska det vara. Och jag hade ju ändå velat se den, så varför inte slå på stort och se just världspremiären.
Jag har inte bestämt mig om vad jag tyckte om filmen egentligen. Det var ju ingen klassisk Harry Potter film, det fanns ingen typisk Potter musik, inga "trollkonster", ingen Hogwarts. Nu var det ett tag sen jag både såg någon av de andra filmerna eller läste böckerna, men jag kom ihåg filmerna som lite gulliga. Men icke denna, den var mer actionfylld och filmen var mycket mer spännande än jag kom ihåg boken!

Helt klart en film att se iaf!

Inga kommentarer: