lördag, november 27, 2010

Fotomässan

I lördags ar det så dags för mig att besöka fotomässan som gästade huvudstaden över helgen =p
Jag förstår inte hur mycket duktiga fotografer det finns där ute! Jag har en bit till att nå om man säger så... Men jag hittade ett forum som jag har gått med i som jag tror är väldigt lärande. http://www.naturfotoforum.se/  om det är någon där ute som är intresserad. Tror att det finns mycket där att lära om man behöver hjälp med någon specifik inställning eller efterredigering.

Annars var det som vanligt alldeles för mkt saker som man ville ha med sig där ifrån. Allt ifrån ny kamera till, objektiv, till skrivare. Det finns så mkt som kan hjälpa en att bli så mkt bättre! Med mig hem fick jag förutom lite kopior av mina egna bilder också två utbl dvder om photoshop. Så nu ska jag bli bättre på efterredigering också =p

Jag bjuder på två underbara bilder från mässan

Inga kommentarer: