fredag, november 19, 2010

Tjuvkik på julen

Nu sitter jag på bussen hem efter att besök på Taxinge slott.(tror att det hette så)
Min mamma är så söt! Hon fixade så jag fick åka med på deras jobbresa och gå på julmarknad och mysa + att jag fick en gratis resa hem =p
Den första glöggen är nu drucken och årets första julmusik har träffat mina öron. Det var så mysigt att gå omkring där och titta på allt fint som jag ska köpa om 2,5 år då jag jag kommer ha ett jobb och pengar att handla för ;p Det fanns så mkt som jag skulle vilja ha haft med mig hem. Men det ända som ligger i min väska är en honungsburk med svartvinbärssmak. Jag tror att den kommer vara jätte god till ett tea jag har hemma =p

Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra ikväll, hade tänkt mig en lugn kväll med någon trevlig person framför Idol. Men det fanns ingen som ville ha en lugn kväll med mig, så jag kanske drar mig mot Joel ist. Tror att Oscar skulle vara där, skulle vara grymt kul att träffa honom. Det var ju typ ett år sen känns det som... Jag saknar faktiskt honom och Joel, tillsammans var dom oslagbara!

Inga kommentarer: