lördag, november 13, 2010

En bra dag!

Idag har varit så bra! Först känns det så bra att veta att man inte är helt bort glömd. Sen är jag för första gången i livet nöjd med min insats i skolan. Fick tillbaka sannolikhet och statistik tentan idag, och efter några sekunder av ångest, insåg jag, att det faktiskt gick så pass bra att jag tom kan vara nöjd över resultatet. Utan att faktiskt behöva vara bäst.. Sjukt skön känsla att kunna känna sig nöjd! Måste försöka att ha den känslan oftare! Det är verkligen en sak som släppt från trycket i bröstet.
Sen tror jag att det finns hopp för teoretisk elektroteknik inlämningen också. Kanske blir en pluggfri helg trots allt!=p
Jag fick också idag reda på att jag faktiskt kommer att få en masterexamen utan att behöva skriva någon jobbig extra uppsats. Så otroligt skönt! Och jag som sagt till alla jag känner att jag inte kommer få det... Men nu kan du sprida det vidrare. Om 2,5 år kommer jag ha en masterexamen som civilingenjör och lärare!!
En jätte mysig kväll i det westergrenska nästet till fick bli avslutning på en nästan perfekt dag helt enkelt ;p
Jag till kunna leva i denna dag för alltid. Jag känner att det finns ett annat inre lugn i mig just i denna stund, snälla låt mig stanna här!

Inga kommentarer: