onsdag, november 17, 2010

En bit av kakan

Äntligen så känns det som att det har varit min höst i skolan! Det är lite som Skinner påstod med positiv respons, första perioden slutade väldigt bra vilket ger lite mer smak. Motivationen börjar komma tillbaka efter den helvetiska perioden i våras. Den tog verkligen kolen på mig! Men nu känns allt så mkt bättre och det går så mkt bättre när man inte behöver vara uppstressad för att man har för mkt att göra. Ett år till sen ska jag ut och se världen! Och jag tror faktiskt att det året kommer gå fort! =p

Dock kan man inte få hela kakan, vilket jag måste lära mig! Jag har under denna höst fått denna biten, så jag får helt enkelt försöka vara nöjd med det... Men som många vet har jag svårt med att vara nöjd med bara en bit... Men jag har fått höra att det finns hopp om livet när det gäller det också... =p

Inga kommentarer: