torsdag, april 08, 2010

Spinning, ett nytt moment

Då kändes det som att det var dags att lägga till ett nytt moment i träningen, nämligen spinning. Moa lurade med mig på ett spinnpass medel idag. Eftersom gårdagens försök med att träna mig trött så jag kunde sova normalt gick åt helvete (kunde inte sova natten till idag heller trots att jag gick ett gympapass och en löprunda på 3km på det..) tänkte jag att jag kunde slå till och trötta ut kroppen lite till idag och följa med Moa.

Spinning var helt nytt för mig, Trodde att det skulle vara värre än vad det var. Jag saknade tvärt om flåset passet igenom. Inte alls som jag är van vid. Man blev svettig och fick lite mjölksyra i benen, men det var allt. Det kändes verkligen som att det bara tog på benen. Tror jag föredrar löpning och gym ist... Men nu har jag testat på det iaf och vet att det funkar också...

Inga kommentarer: