tisdag, april 27, 2010

Panik, panik, panik!!!

Fuck det jävla "kina-projeket"!! Ibland skulle det vara skönare om man var helt själv när man gör saker och ting! Fy fan vad allt blev krångligt, tror aldrig att detta kommer gå vägen... Och som vanligt så blev det jag som tog på mig ledarrollen. Jag orkar inte! Jag har fan mest att göra av alla i min projektgrupp, men ändå blir det jag som tar på mig att hålla ihop saker... Men jag antar att det är sådan jag är, måste ha koll på allt... Det värsta är att det inte kommer att ge ngt iaf. Så jävla trött!!! Hur fan ska jag hinna med allt annat också?! Vem ska man kontakta om man behöver 5 extra timmar på dygnet som man kan använda till något som folk kallar sömn?

Ja, ja, jag har ju inte så mkt annan tid till att tänka på annat vilket kanske är bra... Men det vore kul om man hade tid att tänka alls ibland...

Inga kommentarer: