torsdag, april 22, 2010

Hipp hurra!

Hipp hurra för min kära lillasyster som fyller 18år idag!!!!
Uch hon har blivit så stor, hon ska ju vara liten och söt bara ju!

Kommer ihåg när vi satt och byggde sandslott i sandlådan och bråkade om vilken gunga som var "hennes". Eller när vi lekte dunken och jag sprang ifrån henne hur lätt som helst!. Hur avundsjuk hon var på att jag fick vara uppe längre än henne på kvällarna. Och på vintern när vi tillsammans byggde snöfigurer som gubbar och estetiska hästar, eller alla snöbollskrig vi hade. Jag kommer ihåg när hon började på gymnastiken också, när jag var en hjälpledare för henne och hennes kompisar och höll deras händer när dom skulle gå på bommen. Hon hade den lilla röda gymnastikdräkten med volangkjol. Hur söt var hon inte då?!
Nu är hon så stor att hon får ta körkort och gå på krogen...
Hur konstigt kommer det inte vara att träffa på sin lilla lilla lillasyster på krogen eller på vägarna? Jag kanske ska skaffa mig michelin kostym så jag kan våga mig ut på vägarna och kanske är det så att jag är för gammal för krogen nu?! Neee så kan det ju inte vara! Så gammal är väl inte jag? Eller?! =S
Om hon nu är så gammal, då måste väl jag vara stenåldern nu.. =S Hjälp, låt henne inte bli så gammal!

Hur som helst, ett stort GRATTIS och LYCKA TILL till min lilla FÅGELUNGE, som nu ska ut och FLYGA!

Inga kommentarer: