torsdag, april 08, 2010

Ania veckans hjälte!!

Tusen tack till Ania för att jag får låna din julklapp från Lasse!

Var till Karro (min gamla skola) för att möta upp Ania som hade en mattebok som jag skulle låna utav henne. Dock var Ania lite sen, så lektionen eller rättare sagt klassrådet hann börja. Så medan jag väntade på att hon kulle komma slog jag mig ner bredvid Moa och joinade informationen om projekredovisning från mina gamla lärare. Haha tror jag satte lite myror i deras huvuden när dom inte riktigt kunde placera mig. Både jag och Moa såg att Lasse försökte komma på vem jag var, men förgäves. Jag tror dock att Ralph lyckades lista ut vem jag var till sist. Det såg iaf ut som det.

Men då kommer vi till nästa fråga, varför är det aldrig ngn som känner igen mig?! Gör jag så dåligt intryck på folk? Eller är jag bara allmänt grå? Jag tror aldrig att det är ngn som har kommit ihåg mig, och det börjar snart gå mig på nerverna! Vad ska man göra för att bli ihågkommen någonstans?

Inga kommentarer: