torsdag, april 08, 2010

Shoopaholic?

Jag funderar på om jag gått och blivit en shoppaholic? =S
Jag får allt jag ser till att bli ngt jag behöver just nu...
Idag skulle jag till en bokhandel och köpa en ny grön penna samt titta in på systemet. För att komma till bokhandel så tog jag neder gatan = den gata som ligger nedanför alla affärer. Dock ligger det ett par affärer även på denna gata. I vilka två (förutom bokhandeln) som jag lyckades gå in i... I ena affären hittade jag ett jätte gott tea som jag VERKLIGEN behövde! Jag menar, jag sitter hemma och pluggar och har bara ett mindre gott tea att tillgå. Så ett nytt tea behövde jag ju! Eller?!
I nästa affär jag kom in i hittade jag en jättefin teasil... Nu när jag hade ett sånt fint och gott tea så behövde jag väl också ha en fin sil att ha teat i?! Eller behövde jag det? Ja, ja, en sådan fick jag med mig hem i vilket fall som helst tillsammans med ett par cider (som inte är till mig), en vinbox, teat och en grön penna...

Nödvändligt? Jaja, bestäm själva. Jag är ganska nöjd ;) Eller? =S

Inga kommentarer: