söndag, april 11, 2010

Blinkande ljus

Så var ännu en kväll avslutad i det blinkande ljust innanför Strömpis väggar...
Tanken var att äta lite och titta på ngn film tillsammans med Ida, men riktigt så blev det inte... Mat blev det dock, men filmen blev det värre med. Istället sminkade vi i ordning oss och åkte iväg på en födelsedagsfest. Dock är jag lite osäker på vem det var som fyllde år ;) Där träffade vi bla Burre och Anton. Haha Burre verkade iaf glad att se mig, dock vet jag inte hur det var med Anton. Men med tanke på hur kvällen slutade så var han kanske glad ett tag iaf ;)
De andra drog till Virus, men jag och Ida kände oss inte tillräckligt emo. Så vi drog Strömpan ist.
Där fick Ida napp på ingen mindre än typ kvällens snyggaste kille som ville ha med henne hem ;p
Dock slutade hennes kväll tillsammans med Anton, mig och Björn i en taxi hem till hennes lägenhet. Ganska mysig taxiresa hem var det, men jag överdriver inte om jag säger att det inte fanns så mkt ögonkontakt att få...
Hos Ida satte jag mig ensam på min cykel hem till ngns stora besvikelse ;)
Jag tycker alla andra som vet våran storry ska vara lika stolta över mig som jag är!

Inga kommentarer: