torsdag, juli 09, 2009

En av dom tråkigaste dagarna EVER!

Denna dag kom nog synda regnet ner för himmelen. Gud vad det regnade! det var längesen jag varit med om liknande. Det var som att det aldrig skulle ta slut.

Så i detta regnväder cyklade jag iväg på morgonen för att jobba. På jobbet var humöret ungefär som vädret ute. När det sedan blev dags för lunch blev det också dags för mig att cykla hem till min lialla vove som behövde gå ut på lunchpromenad. Lagom böta ko vi tillbaka in och jag satte mig i bilen denna gång ist för att ta cykeln tillbaka.

Hemma igen efter jobbet fixade jag med mammas telefon och lade in hennes ljudböcker på telefonen. Under tiden jag höll på ringde mamma och sa att jag kunde komma förbi hennes jobb och hämta en smörgåstårta som blivit över när hon hjälpte Anna-Lena att servera på en begravning. Så när jag var klar med telefonen tig jag och voven bilen bort och hämtade den. Och medan vi ändå var ute och åkte passade jag på att åka till prix och köpa godis och cola som jag tänkte ha medan jag satt och slö-tittade på tv.

Väl hemma igen satte jag mig ner framför tvn och fick en mindre trevlig överraskning när jag insåg att tvn inte fungerade. Så jag slog på datorn istället, men inget hade hänt på fb, ingen var inne på MSN det hade inte äns hänt ngt på bdb. Så jag slog på radion på datorn och satt och lyssnade på radio och åt godis istället. Fy fan rent ut sagt vad tråkigt jag hade!

Inga kommentarer: