onsdag, mars 30, 2011

Uppdatering

Dags för en liten uppdatering om helgen som gått nu då =)

Tåget upp till S-vall på torsdagen som sedan tillbringades i soffan med Ania, Johanna och Henke. Mys mys!
Fredagen blev det inget bad på som tänkt. Utan det blev en heldag med städning och sådant ist... Jag var skit trött och tjurig för att jag sovit alldeles för lite under nätterna som varit med alla tentor och allt och samtalen av det lite allvarligare slaget under natten. Men det blev ingen tidigt kväll iaf, då städningen mot min förfäran pågick till typ kl 03.00
Sen var det då dagen D, dagen för Anias fest. Massor att fira med tentor, födelsedagar och glada besked som kommit under dagen gjorde det bara ännu bättre! Super mysig fest med massor av trevligt folk! Dock spårade spelet kanske ur lite lagom och det blev lite väl naket för vissa. Men det var kul det också haha. Ett mkt bra slut att avsluta tentaperioden på! Passade på att se mig lite om i S-vall också, och gud så fint det var på natten då man såg alla ljus som kom från vad jag kallar bergen (vet att det kanske inte var det egentligen...).
Söndagen var stora bakisdagen, hände inte så jätte mkt mer än det som hände på tvn...
Jag bestämde mig också att stanna kvar till på tisdagen, då jag på måndagen blev bjuden på bio av mkt trevligt sällskap! "Hur många lingon finns det i världen" rekommenderas starkt! (många utropstecken just nu känner jag.. Men det är alla händelser värda ;p)
Tisdagen var stora hemresardagen, kändes lite små jobbigt faktiskt. Jag hade nog egentligen stannat ett tag till. Det var skönt att vara lite ledig från allt... Ganska jobbigt att komma hem också till en lägenhet som var helt tom och tyst, när man blivit framförallt blivit van vid att sova i samma rum som någon annan. Så nu blir det till att sova med radion på ett tag framöver om jag känner mig själv rätt...

Det var väldigt kortfattat om helgen som varit kanoners på alla sätt och vis när man ser tillbaka på den =) Det blir helt klart att komma tillbaka ngn gång framöver! =)

Inga kommentarer: