lördag, mars 05, 2011

Ett trevligt återseende denna helg!

Jag förstår inte varför jag och min barndomskompis inte har sett till att träffas tidigare när vi näst intill bor "grannar". Ok, det kanske var att överdriva. Men det tog 5 min att cykla dit i storm och snögata...
Men det var så kul att träffa henne igen! Få prata igenom allt som hänt (det var en hel del sen sist vi sågs!). Det är så skönt med henne, för även om vi varken träffas eller hörs särskilt ofta så är det alltid som det var igår vi sågs när vi träffas! Det är då man vet att man verkligen har en äkta vän rakt igenom. Det är så lätt att prata med henne och vi har alltid så mycket att prata om! Jag tror att en stor anl till det bla är att vi verkligen är uppvuxna tillsammans och från början har fått samma värderingar. Nee nu får det bli ändring, vi måste ses lite oftare nu den tiden som är innan hon flyttar längre bort igen (längre bort är att man får ta bussen 15 min ist ;).
Jätte kul som sagt att se henne igen!

1 kommentar:

Ellinor sa...

Nu fick du mig på bra humör igen. Kommer somna med ett leende på läpparna.
Läskigt vilken tidsoptimist man blir, men dagarna bara springer iväg.
Var toppen att få träffa dig idag i alla fall.
Som sagt, det fanns en del att prata om. <3