onsdag, mars 30, 2011

Score!

Ibland kan folk verkligen läsa mina tankar. Igår när jag gick över torget påväg hem messade jag Elif för att höra så hon inte hade glömt bort vår greys dejt idag. Under tiden jag skrev funderade jag på vad vi skulle kunna laga för mat, och kände att jag var jättesugen på pannkakor. Men det blev inte att jag föreslog det iaf.. Men så damp det ner ett fint sms imorse får det stod "det blir pannkakor ikväll, hoppas det är okej". Score på den!
Sen igår satt jag på tåget från S-vall och kollade ner på mina slitna hårtoppar och kände att det var jättelångt till vecka 16 då jag har en klipptid inbokad. Och pling så får jag ett sms från Johanna om att Emeli vill ha ngn att klippa på måndag. Helt perfekt liksom!
Som sagt så känns det som att vissa verkar kunna läsa mina tankar;)

Inga kommentarer: