söndag, mars 13, 2011

En kanon helg

Helgen har varit supermysig! Igår kom det upp en sjötaggad och tre shoppingglada personer och bombarderade min lägenhet =p Mamma, Emma och Felix drog snabbt in till stan med humöret på topp, medan jag och pappa tog bilen till närmaste stormarknad och shoppade loss på mat. Nu är min kyl och frys så fyllda som dom är nu tror jag aldrig att jag har haft dom! =)

Efter en dag med shopping och en massa plugg för min del blev det tv och melodifestivalen mys i lägenheten, då mamma hade plockat med sig tvn från hennes hobbyrum. =p Gillart, tror närstan att jag får införskaffa en tv efter sommaren ;)

Idag var det upp med tuppen och tagga för shopping och båtmässan. Usch det är farligt att äga en båt som ska renoveras. Kom därifrån ngt pengamässigt fattigare, men en solcellspannel,en regulator och en windex rikare. Detta kommer bli fin fint när det är dags att sätt igång med båten inför sommaren igen =p
Tänkte bjuda på ett par bilder också, dock glömde jag den riktiga kameran hemma så du får hålla tillgodo med lite suddiga mobilbilder...
Mässans snyggaste båt!
Varför inte bo i en anka på sjön?!
Helt klart den coolaste båten, Jag hade älskat att bo i en anka när jag var liten!
Varför har man inte alltid barskåpet under bordet?! Så mkt enklare ;p
Avslutningsvis var jag tvungen för att spana in Audis nya Spyder som stod utställd i ett litet hörn..

En kanon dag och vad en vän skulle säga var en EPISK helg! =D

Inga kommentarer: