torsdag, mars 24, 2011

Så mkt att beräta, så lite som egentligen har hänt...

Ok, det har egentligen inte hänt så mkt de sista dagarna mer än att jag gått i skolan, pluggat efter skolan och uträttat div hushållssysslor. Men känns ändå som att jag har så mkt att skriva om... Bristen på inlägg tidigare i veckan har som du kanske förstår berott på tidsbrist. Jag har knappt hunnit med att sova och vaknat med huvudverk varje dag denna vecka för att jag varit så stressad över allt... Men nu, nu anser jag period tre som AVSLUTAD!!! =D

Men jag måste bara skriva om en liten upptäckt som jag gjorde i tisdags då vi skulle bort till kräftrike för ett seminarie. På väg till buss nr 40 från Odenplan ser jag en restaurang som jag tycker mig känna igen. När jag tittar upp ser jag att det är restaurang Tranan där en kille bjöd ut mig när jag precis flyttat till Sthlm. Tänk att jag var så borta på den tiden att jag inte ens fattade att restaurangen låg på samma ställe där jag åker till skolan varje dag. Haha jag har verkligen noll lokalsinne!

Jag har också hunnit med en välbehövlig skype med båda syskonen Adlofsson.  Så kul att höra om alla deras äventyr tillsammans i Vegas och Arizona =p Jag är glad över att allt har löst sig för min underbara vän där borta också. Men självklart är det lite ledsamt att det dröjer 9 månader längre än tänkt innan jag får krama om min litt egna lilla mos. Men jag tror ändå att det var ett bra beslut!! =)

Nee, nu är jag snart framme. Så jag måste slänga ihop datorn. Mer update kommer ;p

Inga kommentarer: