torsdag, mars 03, 2011

Jaha, där ser man

Har förresten glömt berätta om en sak som hände på förfest nr två i lördags.
Eftersom det var lite nytt folk som man inte kände så bra börjades snacket om vad man gör osv (hatar förövrigt det samtalet, för jag hatar kommentarerna som kommer efter att jag sagt vad jag pluggar). Men i alla fall kom det obligatoriska samtalet upp.. Varpå jag svarade att jag pluggade Civilingenjör - Lärare på KTH, nästa fråga som kom då var "vad blir du för civilare då?". Efter att ha svarat fysik på den frågan utbrast personen "fan du ser inte ut att vara så smart, det är ju typ den tyngsta på KTH!" varpå Oscar kommer till min undsättning och utbrister "fan jag visste inte heller att du var så smart!". Haha ja, hur tolkar man en sån sak?! Ser jag ut att vara helt borta!? Haha alla blondiner är faktiskt inte blåsta ;) Men det kanske är tur att jag är smartare än jag ser ut helt enkelt. Men det vore ju kul om man inte såg helt blåst ut ;)

(Vill här också tillägga att jag inte anser min linje som den tyngsta på kth, finns många som är värre! Tänk bara att gå kemi, blää ;p)

Inga kommentarer: