fredag, juli 23, 2010

Tråkig dag!

Fy fan vilken tråkig dag det har varit idag!! jag har suttit med Moas avskedspresent från klockan 9.30-19.00 idag, och än är jag inte klar..!! Det var sista gången jag tog på mig att göra ngt dyrligt! Första halvan var ändå ok, men resten när man ska återge en massa annat var bara jätte tråkigt! Jag har inte ens ätit ngt alls under hela dagen kom jag nu. Inte bra det heller =S

Ett jätte jobbigt samtal hade jag med Hanna idag också...

Kvällen ser inte ut att bli roligare heller... Ingen sol, inget sällskap... Fy, nu tycker jag inte om att vara här ute på landet längre... Längtar till och med faktiskt hem till min syrra, hon var så söt igår! Men hon är inte heller hemma... Är det bara jag som inte har något att göra ikväll?!

Nee usch vad tråkigt jag har! Ta mig här ifrån!
Kanske ska ta en tur i skogen och kolla om tromben som gick uppe hos Moa hittade ner hit.

Inga kommentarer: