måndag, juli 26, 2010

Mys

Det har verkligen varit en mys helg! Hela gårdagen tillbringades uppe hos Adolfssons, där jag även bestämde mig för att övernatta en natt till, för att slippa sova själv i stugan ytterligare en natt. Jag vet inte, men efter alla mardrömmar jag drömt de senaste dagarna och det som hände när jag var ute och sprang har mörkret här ute i stugan blivit så mörkt... Men jag tror att det blir bättre nu =) Hämtade upp pärona idag, så nu kan jag flytta hem igen ;) Hehe nee, men det var skönt att de kom hem. Ni som känner mig vet ju hur inte kul jag tycker att det är att sitta ensam hemma ;)
Så kvällen har ägnats med pappa och en massa film =) mys!
Imon kommer min älskling hem efter att ha varit på en liten mini semester också. Saknar henne så mkt!!
min lilla pussa <3

Inga kommentarer: