tisdag, juli 20, 2010

Att göra av med pengar...

Jag pratade med en kompis om att Ikea är ett ställe där man kan göra av med hur mkt pengar som helst utan att man egentligen tänkt köpa något alls. Ett annat sådant ställe är Vingåkers factory outlet... Jag och min lilla lilla Moa (som om mindre än två veckor är så stor så hon ska åka till USA och vara borta i mer än ett år =S) besökte just detta stället idag...
På slutnotan hämnade en bikini, ett par jeans och ett rosa midjeskärp... Och jag som bara åkte dit för att titta...
Dock tror jag att min mor blir väldigt stolt över mig om jag berättar för henne, att jag stod med ett par skor i handen som nästan inte kostade ngt alls, utan att få med mig dom hem! Det var ett par jätte bra skor! Man kan ha dem till jean, men också till kjol, man kan ha dem till vardags, men ändå ha dom till fint. Med andra ord hur bra skor som helst! (och jag köpte dom alltså INTE!)

Nee, nu får det se till att bli sol imorgon så jag kan åka ut på sjön och testa min nya bikini =p

Inga kommentarer: