tisdag, juli 27, 2010

En dag med mycket =)

Idag har det blivit mycket gjort =p
Först hjälpte jag pappsen att riva lite på verandan. Men det blev så fint väder, så jag bestämde mig för att det var trevligare att sitta i en båt än att svettas på baksidan av huset. Efter lunch blev det in till fastlandet igen för att pussa lite på älsklingen som mamma kom hem med. Snuttan så söt hon är!
Framåt kvällen började jag klippa gräset (får ta resten imon =S), men avbröt mig för att åka upp och ta en tur i skogen på havremoppen =p Med andra ord en fullspäckad dag med nästan bara roliga saker!
Ett stort minus för alla getingar som är överallt bara! Och då menar jag överallt!! Hittade precis en död i sängen tom nu när jag skulle krypa ner och sammanfatta dagen innan det blir en film och sedan in i drömmarnas värld =)
Godnatt!

Inga kommentarer: