söndag, juli 04, 2010

Olika sätt...

Jag har faktiskt börjat fundera lite på vilka ni är som läser min lilla blogg är. Det måste ju uppenbarligen vara folk som hittar tillbaka till bloggen eftersom jag i veckan passerade 2000 läsare =D.
Jag har tänkt ganska mkt på det där som Johanna pratar om att det finns tre sätt att läsa en blogg på.

Antingen
  • Tycker man att bloggskrivaren har har ett patetiskt liv.
  • Känner man bloggskrivaren och är på riktigt intresserad av vad som händer i dennes liv, eller att man tycker om skrivarens sätt att just skriva.
  • Eller så läser man bloggen som utfyllnad när man inte har ngt annat vettigt att göra, men är egentligen inte ett dugg intresserad och bryr sig inte alls om vad som står.
Oj, nu blev detta ett ganska så patetiskt inlägg, det är jag ganska medveten om själv =S för jag kommer aldrig få reda på varför alla läser denna blogg. Men för alla er andra där ute som också bloggar kanske detta är värt en tanke ;)

Inga kommentarer: