torsdag, juli 29, 2010

Sa någon att det kunde bli lite blött?!

Sa någon regn?! Jag tror nästan det, för fy fan! Det var inte detta väder jag beställde på min semester! Jag beställde gassande sol, 35 grader varmt och bruna gräsmattor... Vad får jag?! Ett helt j*vla monsunregn!
Idag har det med andra ord för dom som inte lyckats klurat ut det regnat praktiskt taget hela (då menar jag verkligen HELA) dagen... Det har regnat så mycket att jag vaknade vid 4.20 tiden natten till idag för att jag nästan trodde att regnet skulle komma genom taket =S Hoppas det blir en lugnare natt i natt...
Till tröst kan jag meddela att det inte verkade vara bättre borta på andra sidan Atlanten heller, jag var uppe hos Moa ett tag och fick rapport om 82 millimeter regn i Arizona också (haha där får hon för att hon tänker svika mig här hemma ;p). Men med tanke på att det sällan regnar där borta så har väl regnet regnat klart innan hon hinner dit =). Jag får söka mig dit på semester nästa sommar med andra ord, eller kanske Sahara. Men då kommer väl det första regnet dom haft där på typ 400 år eller något när jag kommer dit... "SUCK" jag vill ju bara ha lite sol!

Inga kommentarer: