onsdag, juni 02, 2010

Lyckad vadslagning!

Då var jag tillbaka efter en veckas blogg och facebook uppehåll! Jag har inte dött eller något som folk kanske kan tro... Det var min kära lilla Moa som slog vad med mig om att jag inte skulle klara mig utan facebook eller bloggen i en veckas tid, då var självklart tvungen för att bevisa för henne att jag visst skulle klara av det ;p Hehe vilket jag också gjorde, och är jävligt stolt över! Haha det var nog ingen annan än jag skälv som trodde att jag skulle klara av det... Men nu är jag som sagt tillbaka igen med stoltheten i behåll =p

Mycket har hänt sedan sist, 27,5 hp är tenterade med blandade resultat. Resultat från två tentor har iaf kommit tillbaka med positivt svar =) och två väntar jag fortfarande på. Så vi för väl se helt enkelt. Den tentan som jag inte pluggat till alls klarade jag iaf! Vilket var jävligt skönt då det var den största tentan... Jobbet har också lyckats strula en hel del och lyckats sätt mig på ett schema med 40% ist för 100%... Men det verkar vara löst igen =)

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Mitt kära Pennybrige, äntlien ska jag få träffa min lilla älskling ingen efter fem vekcor! Ska bli super att få träffa alla underbara människor där igen också! Ett par kanske för sista gången =S usch Ania, du får inte flytta upp till Sundsvall igen!

Detta blev ett långt inlägg igen, men fler lär komma snart så håll ut ;)

Hoppas vi ses i Örebro i sommar allihopa!

With love <3

Inga kommentarer: