onsdag, juni 23, 2010

Kom över det!

Jag blir så trött på att folk förknippar en viss person med mig fortfarande. Männsikan har ett för och ett efternamn! Det behöver inte vara "jag träffade 'Din' *** idag", "jag låg bakom 'Din' *** när jag åkte hem från affären" osv. Det var två ÅR sedan det var vi, både jag och han har gått vidare sedan dess och jag vill inte bli förknippad med honom eller att han ska vara förknippad med mig numer det har hänt mkt sedan han var 'Min'... Han har som sagt ett efternamn, och kan man inte det så finns det andra saker att säga än 'Din'! Varför ska det vara så svårt för folk?!

1 kommentar:

din pergon;) sa...

hmm, tror du syftar på det jag sa. Förlåt!! men jag sa faktiskt hans namn också...

Förlåt, ska sluta säga så, blev bara så förvånad att han åkte runt i samma rondel som jag å finkade!! Förlåt vännen!!!

// Din pergon;)