lördag, juni 26, 2010

I stora drag

Jaha då var en väldigt lyckat midsommar till avklarad.
Det kom en hel del jätte trevligt folk. Super kul att så många kom! Och det var vissa vissa som var ännu lite roligare att träffa då det var känns som att det var flera år sedan sist. Sigge får en extra applåd då han tog sig hem till lilla mig i Örebro ända från Högdalen i den kungliga huvudstaden. Super kul att ses igen! (Haha han vet hur man ska behandla ladys också ;p)

Jag och Moa hade fixat med sjukamp till början av kvällen, där det bjöds på grenar som "vem är blötast", "vem suger bäst", "vem tar flest ljungfrubröst", hinderbanor mm. Lagen blev tjejerna mot killarna, där jag tyvärr måste säga att killarna vann ;) (hehe men jag var domare och därför ej med och tävlade, vilket måste vara anledningen till att tjejerna förlorade (inte bara lite själv god ;p) ;p)

Sen blev det diverse spel och lekar i övrigt, där bland annat Johannes fick epilera en bit av sin ena vad, han fick även suga av Moas stor tå. Lucas fick välja mellan att få ett sugmärke eller kyssa Sigge. Jag fick "jucka" mot Sigges ben och "förföra" brosan (vilket inte gick så bra, då han var otroligt kittlig ;). Ida och Joel fick dricka en trollblandning av oboy, ketchup, grillolja och jordgubbssaft. Resten av oss slapp undan ganska lindrigt. Sjukt kul iaf!

Klockan var framåt fyra då de sista gick hem, då städade jag en stund innan jag gick och lade mig kl 04.30. 05:30 ringde klockan och meddelade att det var dags att gå upp till jobbet... Var på det ganska så desperata morgon inlägget ;)

1 kommentar:

moa sa...

Våra lekar ägde! Tack för en hel trevlig midsommar! Pusss<3