söndag, juni 13, 2010

Vad hände där liksom?!

Ok, nu fattar jag inget alls... Helt plötsligt verkar det som om en av mina älsta kompisar har sagt upp bekantskapen med mig bara för att jag inte svarat på hans flickväns vänförfrågan på facebook. En person som jag aldrig har träffat och därför inte ville lägga till henne som vän då hon uppenbarligen inte kan vara min vän (ÄN iaf, eftersom jag som sagt aldrig har träffat henne). Ja, ja hennes förlust att hon inte ens vill träffa mig. Jag känner som sagt igen inte henne så jag vet inte vad jag missar och hon vet framförallt inte vad hon missar. Dock tycker jag att det är tråkigt att en vänskap som jag haft sen jag var fyra eller fem år ska bli förstörd pga det...
Men men, det är väl hans förlust också. Det låter jätte bimbo att säga så, men jag vet att jag varit den kompisen som betytt mest för honom genom åren...

Jag är inte arg eller ngt, bara väldigt besviken och tycker mest synd om honom! Jag är väl den sista vännen han hade kvar, han kommer bli så ensam...

Inga kommentarer: