tisdag, juni 22, 2010

Psykbryt

Jag är trött på alla jävla psykbryt som folk omkring mig har haft idag!
Förste man var på jobbet. Jag har aldrig varit rädd på mitt jobb fram tills idag kl 08.45. Jag trodde nästan att jag skulle bli nedslagen eller ngt =S usch vad obehagligt det var! Det var också första gången jag blivit utskälld av någon på jobbet och ändå gjorde jag inget fel enligt personalen. Jag vill aldrig mer tillbaka till det stället.
Andre man ut var min kära mor dubbelt upp till och med. Först på Emma pga att, ja, jag vet faktiskt inte. Det började med att Emma lade ut sin handduk i en liten liten pöl med vatten, men eftersom det var så varmt ute så tänkte hon att det torkar fort och en handduk tål fan lite vatten. Men sen vet jag inte om mamma var ute efter bråk eller jag vet inte för helt plötsligt exploderade hon på Emma över sina skor (som för övrigt mer eller mindre stod under mammas egna solstol) där hon lagt sina glasögon som Emma skulle akta. Detta kom hon och började bråka med Emma om på när Emma lagt sig på sin handduk nedanför min och mammas solstolar och var långt bort från mammas skor.
Andra gången var på mig för att jag hade öppnat ett jävla glasspaket som hon tydligen hade tänkt att spara till bättre tider eller ngt. Så nu menar hon att jag ska ringa till henne när hon är på jobbet och fråga om man får öppna någon mat i frysen. ALDRIG säger jag, det kommer aldrig hända att jag gör det. Jag tar vad fan jag vill ur kyl och frys så länge ingen säger speciellt att man ska ha det till ngt.

Nee, jag ska väl ta och åka och köpa ny glass så mamma blir nöjd...

Inga kommentarer: