söndag, juni 13, 2010

Saknad

Efter att ha sett ut att inte bli en så bra helg så tar det lite fart iaf, jobbet har dubbelbokat vikarier undre hela helgen. Vilket betyder att det är super lungt och nästan inget annat att göra än att sitta och titta på varandras kort i mobilen ;) heh eme like ;)

Sen blev det en utgång iaf, dock var det bara Emma som följde med ut tillslut efter mycket velande av andra. Och efter att ha spelat lite fylle lekar innan krogen kom vi fram till att vi måste hitta ngn kille till Emma! Så mitt mission under kvällen var att ragga upp en kille till henne. Det gick kanske inte så jävla bra, alla killar jag hittade  var antingen på mig, eller så var dom (enl Emma) för korta, eller (enl Emma) för fulla. Haha hon sa att hon såg en som tom var så full att han missat dörren och gått in i väggen ist ;) haha jävligt kul faktiskt! Det blev ingen kille för Emma den här gången. Men hon var nöjd ändå över att ha fått dansa med som som hon flera gånger påpekade jätte snygga killarna! Haha, men det var en super kul kväll, jag och Emma tycks alltid lyckats ;)

Jag måste säga också att jag saknar min personliga rådgivare! Kom hem från Australien Kemal! Snart behöver din expert hjälp!

Inga kommentarer: