söndag, juni 20, 2010

Hurra hurra hurra!!!

Idag har det varit Moas speciella dag! Det är inte alla som fyller samma datum som ett kungabröllop äger rum...
Apropå det, jag förstår inte! På ngt sätt fick Moa och Frida mig att titta på bröllopet. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra! Jag som har varit så mkt emot det så jag vet inte vad. Vad chockad speciellt Johanna kommer bli när hon får höra att jag satt där som klistrad framför tvn och beundrade alla fina klänningar! Jag vill också ha en! Nu längtar jag bara ännu mer till augusti då det blir min tur att klä upp mig och gå på bröllop! Jag har bestämt nu vad jag ska ha för klänning på mig, it gonna be wonderful! Enligt kommentatorerna på bröllopet kommer min klänning vara hur inne som helst (de sa att det genomgående med alla klänningar var att de hade en bar axel, precis som min klänning har=p). Så nu är det bara till att köpa smycken, väska, smink och skor som passar (vissa tycker kanske att jag redan har skor som jag kan ha på mig, men jag hinner nog med att hitta ett par nya ;p).

Inga kommentarer: