fredag, juni 03, 2011

Vad är väl en bal på slottet?!

Fredag blev jag väckt av att pappa kom hem och meddelade mig att han hade ordnat tid för däckbyte under förmiddagen. Så ett par timmar senare åkte jag från verkstaden ett par tusenlappar fattigare, men med ett par nya svarta däck på Bamse. Därefter blev det hem och försöka ta sig runt spåret i värmen. Inte det roligaste jag har gjort. Det var så sjukt varmt och så upptäckte jag den hårda vägen att det numer är gräspollen i luften... Det var så otroligt tungt att andas!! Men runt kom jag, dock nästan 5 min långsammare än vanligt =S När jag kom hem var det bara att slänga sig in i duschen innan Ullis kom för att hjälpa till med förberedelserna till Emmas bal på kvällen. Så fin blev hon! Och så snygg skjuts över stan hon fick! En vit Audi TT med skitsnygga fälgar ;)

Som sagt blev min syster väldigt vacker också! (dock har jag inte orkat/hunnit göra ngt med bilderna än, men de är fotade i RAW så det kommer gå att göra mkt kul med dem trots att de inte ser så mkt ut för världen just nu =p)











1 kommentar:

Mica sa...

Oj vilken fin klänning hon hade!