torsdag, juni 02, 2011

Ögonen

Har du gjort något som du verkligen ångrat? Det har jag, igår till exempel...
När jag satt på restaurangen så ringde min telefon. Numret som ringde fanns inlagt i min telefon, så jag såg vem det var. Men jag blev så chockad av att denna person ringde, så i stundens panik valde jag att låtsas att jag inte visste vem det var. Jag träffade denna person på Sjöslaget 2009 och har inte hört från honom sedan dess. Med den informationen kanske du också kan förstå min chock.
När personen i på andra sidan luren hade presenterat sig och det blev tyst i telefonen valde jag att säga att jag inte visste vem han var och han hade ringt fel.
Idag ångrar jag det jätte mkt när jag sitter och tänker tillbaka på hans ögon. Det var utan tvekan dom finaste ögonen jag har sett i hela mitt liv. Jag försökte idag förklara för Johanna hur som såg ut, men det var jätte svårt. Helt otroligt fina var dom iaf när jag träffade honom, och jag kommer troligtvis aldrig glömma dom ögonen. Varför frågade jag inte bara vad han ville igår?! Kanske hade jag fått se dom ögonen igen då...

1 kommentar:

Helene sa...

Men fan ring upp och fråga vad han ville! Säg att du visst minns honom! :D