fredag, juni 17, 2011

Ett tag

Då var det ett tag sedan igen... Känner på mig att det kommer bli lite så under sommaren. Det är så mkt att göra hela tiden och på kvällarna är jag så trött att jag somnar innan jag hunnit sätta på datorn =/
Men nu har jag lite ork kvar =)
Dock tror jag inte att det har hänt så mkt sedan onsdag, eller i onsdags så försov jag mig igen. Vaknade 06.10 igen. Jag måste verkligen skaffa mig en ny väckarklocka (a.k.a ny telefon) eftersom den inte verkar ringa på morgonen..!
Torsdagen gick jag bredvid för sista dagen, så nästa gång jag befinner mig på jobbet är det all in som gäller.
Idag skulle jag träffa Effi, men det blev inställt, så jag följde med Marita till Lager157 och shoppade loss =D Det blev både det ena och det andra, bilder kommer på söndag eller måndag beroende på när jag kommer in till stan (där kläderna befinner sig) igen. Var också iväg och lämnade Busan hos världens bästa hundvakt. Är så glad att dom funnits både för min och för Tellys skull. Hon älskar verkligen att vara där!

Inga kommentarer: