onsdag, augusti 31, 2011

Besök i V-ås

Mitt bostadsletande börjar ta fart igen. Ska iväg idag och kolla på två st och en imon, hoppas på sucsses någonstans iaf... Nog om det, jag ska berätta lite om min kväll igår. Efter skolan tog jag mig in till staden för att fixa lite dricka och bli upphämtad av Johannes som hade hållit någon tekniskt sak på Polarpriset i Konserthuset. Väl hemma hos honom i Västerås blev det kina mat, vin/öl och tvspel. Det är ju dumt att säga att jag var bäst, men jag tror att jag överraskade Johannes lite. Hehe basketen var roligast, där ledde jag ett tag tom (tro det om du vill)! Supermys var det!
Sen blev det till att krypa ner i hans välkända Carpe diem säng ;). Det är inte alla som har sovit i en sån ;p

Nu väntar en dag fylld av shopping och lägenhetsletande, blir nog awesome!

Inga kommentarer: