fredag, augusti 26, 2011

Far jag kan inte få upp min kokosnöt!

Spelkväll, yes det är något som jag är lite inne på just nu... Fredagen fick avslutas med spel tillsammans med Joel och Ida.
Eftersom det var en helt fantastisk kväll gav vi upp tacosen och tände på grillen ist!
Efter att Ida och Joel hade anlänt tog vi Bamse till affären och shoppade loss. Som vanligt med Ida så kom vi hem med div udda sakerna. Denna gång fick vi ner en hel kokosnöt i vår korg...
Den var ju inte det lättaste att få upp, men tillslut drämde jag den så hårt jag kunde i asfalten. Då, då gick det upp med ett brak. Tyvärr han vi inte rädda något av kokosmjölken, och kokosen där inne va bara jätte jobbig att äta. Så det kanske inte var det mest lyckade köpet, men kul iaf ;)

Sen blev det sällsakpsspel =p Risk och Sequence, så otroligt roliga spel!!! Hehe och vi nämner väl inga namn på vinnaren? ;p

Inga kommentarer: