onsdag, augusti 17, 2011

Hektisk vecka

Denna vecka är det mycket. Alla verkar vilja träffas och hitta på saker just denna vecka, mitt i allt letar jag fortfarande någonstans att bo uppe i Sthlm. Att jobbet jag tog på mig under veckan tar mer tid än jag räknat med är också helt klart! Men oj så roligt det är! Dock blir jag nästan lite nervös över allt ansvar jag ändå har emot mina elever... När de lämnar mig på fredag ska de förhoppningsvis klara av att skriva minst ett godkänt på ett nationelltprov. Jag undrar om inte jag är mer nervös inför deras prov än de själva är. Det provet kommer verkligen vara ett bevis på om jag lyckats som lärare eller inte... Skitläskigt!!

Nästa vecka kommer jag hur som helst iaf ta det lugnt! Det ända jag ska göra är att hitta boende. Jag vill inte höra ordet jobb i mina öron på hela veckan! (Inte ordet skola heller för den delen...)
Nee, nu blir det sängen för att orka med en dag med matematik från kl 9-16.
Im checking out!

Inga kommentarer: