lördag, augusti 27, 2011

+20

En bra sommar kan ju inte annat än att avslutas på ett bra sätt också! Min avslutades i ett VIP bås inne på Strömparterren.

Klockan 19.20 mötte jag upp en väldigt seg Johannes ;) för att hämta upp Micas kompis Robin på centralen för att sedan ta oss bort mot förfesten i Rosta. Där var det verkligen super mysigt! De hade slagit upp ett stort partytält där vi satt och umgicks fram tills det var dags att sätta oss i taxin upp på stan och krogen. Där lyckades Mica tillslut lura i mig äcklig jävla Tequila (bläää!) och jag spelade poker (eller vad det nu heter) på krogen. Jag var jätte bra till en början och vann 100kr. Dock tyckte jag att det gick så bra att jag fortsatte spela, så de 100kr försvann lika snabbt som jag hade fått dem. Men som sagt så var jag nog ganska bra iaf ;).
Det var verkligen en riktigt bra avslutning på denna sommar!

Inga kommentarer: