fredag, september 02, 2011

Gamla paret

Haha jag och Johanna beter oss som att vi är det gamla paret... Vi åkte ut till Barkaby för att gå på Ikea och fixa lite annat smått och gått där ute. Under hela dagen så gick vi omkring och pratade om vad vi skulle ha i "vår" (hennes) lägenhet. Med oss "hem" fick vi en halv djungel, en rauter (stavas det så? En såndär som man har till datorn så att flera kan vara inne på samma internet...), lite nya träningskläder och en massa massa massa mat...
Kvällen avslutades med att åka och titta på två olika rum, ett hos en jätte trevlig tjej på Telefonplan, och en i Blackeberg. Den vid telefonplan kan jag mkt väl tänka mig att bo vid! Den andra, nja, kanske inget i min stil...
Nu har jag precis avslutat en "romatisk"middag tillsammans med min roomie Johanna och ska snart krypa till sängs. Bye!

Inga kommentarer: