onsdag, september 28, 2011

"MIN helg"

Helgen som gått var min helg. Örebro var stället som gällde, och jag skulle få bestämma allt ;p
Det började ju lite sådär när jag blev två timmar sen pga en glömd plånbok i Upplands Väsby. Men alla kan ju glömma ibland (uppenbarligen jag också ;))

Resten av helgen blev dock awesome!
På lördagen blev det lunch på stan innan det blev party för Oscar. En jättemysigt kväll som avslutades på Pitchers med kvällens snyggaste!
På söndagen ringde Joel och frågade om vi inte skulle med och spela lasergame. Det var det klart att vi ville! Gud så kul det var! Men ack så jobbigt! Dock helt klart ngt som jag måste göra om!!
Efter en helsvettig eftermiddag i bunkern satte vi oss på tåget för att ta en lugn kväll med lite dataspel och plugg. Ganska behövligt efter en intensiv men otroligt mysigt helg! Hoppas på fler sådana mycket snart!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: