tisdag, juli 05, 2011

Spring!

Det är tur att jag har Moa. Igår drog Moa med mig ut så en liten jogging tur på 7km rakt ut i skogen och påstod att hon kunde en liten stig där. För det första kunde jag stigen bättre än henne och för det andra fanns det ner eller mindre inte ens någon stig. Det var vad man kan kalla terräng kan jag lova!! Ett under att inte någon av oss bröt en fot eller något... Men runt tog vi oss och bra tyckte jag nog allt att det gick! Vi är så bra! Samma takt och allt när vi springer.

Eftersom vi kände oss väldigt duktiga efter gårdagens runda bestämde vi oss för att träffas kl 9 idag och ta en runda till. Men idag fick det bli en kortare tur, och inte lika mkt terräng. Så vi bestämde oss för att ta den gamla timmervägen bakom bungalon på 4km. Runt kom vi idag också, men usch så sega benen kändes!!

Imorgon får det bli lite vila, kanske en kort nix med stavarna jag tog med ut till stugan idag... Vi får se, ingen Moa kommer jag få med mig iaf:(
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: