lördag, juli 23, 2011

Fiffel & båg

Igår var det så tråkit nog dags att ta lite avsked av Moa igen... Efter midsommar och förra årets brakfest, valde hon denna gång att sätta ihop en lugn kväll fyllt av sällskapsspel och Cola. Jag kom även på den briljanta idèen om att vi skulle hålla till i mina föräldrars villa inne i stan, eftersom att det kan vara lite trångt att tränga ihop 8 pers runt ett bord som knappt rymmer 4 pers...
Så Moa ringde bort alla till mig, där det bjöds så grillat, avskedstårta och en massa spel.
Vi hann bla sätta sprätt så en miljon och spela trädgårdsyazi.



Lyckad kväll tycker jag nog. Haha vi borde vara ungdomens förebilder. Är hemma och spelar "brige" en fredagskväll ;) Ner samt tycker jag! Mysigare kan man knappt ha med sina kompisar! <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: