söndag, juli 03, 2011

Då var det dags

Jaga då var det dags igen att försöka få ut ett inlägg här. Det tar ju sådan tid att skriva, eftersom datorn är inlämnad och telefonen är helt ny... Men ett inlägg ska jag nog lyckas nee:)

Dagarna går så fort just nu. Helgen har redan passerat och imorgon vaknar man upp till en ny. Men nästa vecka kommer bli bra:P endast två dagar på jobbet väntar, och sen avslutas veckan uppe på nordligare breddgrader:P Det kommer bli en super vecka, det känner jag så mig!

Annars har jag hunnit nee både det ena och det andra. Konsert med Orkar Linnros i onsdags, pubkväll vid hamnen igår och så har jag hunnit med att umgås en massa med lilla Moa:)

Med andra ord har det varit en riktigt bra vecka! Men nu får det bli sängen. Godnatt!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: