tisdag, juli 12, 2011

Där solen aldrig går ner

Vissa saker man gör i sitt liv är sådant som man kommer komma ihåg i hela sitt liv. Helgen som passerat är en sådan upplevelse. Jag kommer alltid komma ihåg den underbara utsikten, promenaderna vid havskanten och solen som aldrig gick ner. Episkt!

Gatufesten var också en upplevelse. Massor av trevliga människor och bra artister! En sådan folkfest går inte att uppleva varken i sthlm eller Örebro. Det fanns verkligen ngt för alla, gammal som ung, och aktiviteter både kvällstid som dagtid. Är så glad att jag fick uppleva den!

En annan sak som kommer finnas i mitt minne är den vackra ön Alnön. Dess fina natur och de vita stränderna. Dock blev det ju lite si och så med badet när vi var där ;) Efter att ha fått åkt runt på ön förstår jag varför Ania är så kär i den! Så mysigt!!

Den lilla irländska puben kommer nog också sitta kvar i mitt minne. Det var egentligen inget speciellt med den, utan var mest som irländska pubar brukar vara. Men det var så trevligt att sitta där och prata lite.

Men det starkaste minnet jag kommer ha kvar, är nog promenaderna hem på nätterna. Det var verkligen en upplevelse att vandra omkring där i solens ljus mitt i natten. Inte ens "mördarfåglarna" kunde förstöra upplevelsen!

Det har verkligen känts som att jag befunnit mig i ett annat land under hela helgen. Ett sommarland med vita stränder, underbar utsikt, värme och en massa sol. Jag kommer gärna tillbaka dit om jag får! Sundsvall måste en av Sveriges finaste städer!
Jag hoppas också att det inte bara var jag som upplevde dessa händelser som underbara..!

Tyvärr blev det dåligt med kort... Men ett par från gatufesten bjuder jag på :)

Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: