lördag, maj 08, 2010

Igår när dagen var MIN

Igår var det min dag =)
Jag fick så mkt uppvaktning på sms, telefon och facebook gratulationer utav alla mina underbara vänner från när och fjärran =D
Jag blir helt varm och nästan gråtfärdig när jag tänker på hur många underbara vänner jag har! Tack så otroligt mycket! Även fast ni inte var här gjorde ni helt klart min dag!
Alla här uppe var också helt underbara! Utan er hade det inte blivit ngn födelse dag heller =)

Helene var så söt och bjöd mig på bio, Alice i underlandet i 3D =D. Hon var verkligen jätte söt och hade hämtat ut biljetterna innan bara för att få vara säker på att få bjuda mig, så jag inte kunde säga ngt annat. Haha den tjejen har lärt sig hur jag fungerar ;). Bion var helt grym verkligen en värd bio film! Love it! 3D var också hur coolt som helst! Det kommer bli tråkigt att se bio utan 3D nu känns det som ;) Tack Helene! <3




Inga kommentarer: