måndag, maj 24, 2010

A feeling


Idag känns inte som en bra dag... Tenta uppföljt av ännu mer tenta plugg och mitt i allt det kommer ensamheten... Saknar alla där hemma så otroligt mycket! Vill sätta mig på första bästa tåg hem och bara skita i allt här uppe i storstaden, komma bort från all stress som är just nu! Saknar framför allt den person som vet nästan allt om mig, men som dock inte finns där längre. Hade behövt ha ngn att ringa till just nu som kan säga rätt saker... Men man lär av sina misstag helt enkelt, ha hellre flera som vet lite än en som vet allt då det blir jobbigare när den sistnämnde försvinner. Men jag antar att jag ska börja vänja mig vid detta laget med den tanken...

Nee, usch detta blev ett patetiskt inlägg kanske. Men det känns alltid lite bättre när jag fått sätta ord för mina tankar...

Inga kommentarer: