måndag, november 14, 2011

Dåligt samvete!

Usch, jag har så dåligt samvete över att det var så längesen som jag skrev här... Jag vet, ni har hört den förut, men det är så mycket som händer att jag inte hinner med att skriva. När det börjar bli kväll och lite tid över, lägger jag mig i sängen och tvär somnar.

Nu har jag iaf hunnit med att flytta in till centrum, så nu är jag innerstadsbo! =D Trivs super bra. Det är lite mindre än jag är van vid. Så det känns lite litet ibland. Men jag tror att jag kommer att vänja mig ganska snabbt =) Jag tänkte bjuda på lite bilder på min lägenhet längre ner =p

Vad har hänt annars? Det är fortfarande jobbigt att komma till Örebro utan att min lilla busa finns där och hälsar mig välkommen hem. Mitt hjärta blöder fortfarande floder över den saknad som är efter henne, och det tror jag att det kommer göra en lång tid framöver. Jag drömmer fortfarande så mycket om att jag fattat fel beslut... Usch, nej nu måste jag skriva om något annat om jag inte ska börja storböla framför datorn. 

Ja, vad har hänt mer? Jo, dagen efter flytten kom min älskade pojkvän hit och har hjälpt mig komma i ordning med allt. Han är så söt som hjälpt mig att fixa med allt! <3 Blev tomt när han lämnade mig efter att ha varit här nästan en vecka. Men den tomheten varade inte länge, för morgonen efter att Robin åkt hem, så kom min pappa på besök. 

Pappa och jag och pappa spenderade en dag i mässhallarna borta i Ävlsjö, och kollade ut våra nya dröm båtar. Jag skulle kunna tänka mig att ha en Skorgen 445 (motorbåt), samt en Malö 37 (segelbåt). Bara att vänta på att lottovinsten ska bli ett faktum ;p. Bjuder på någon bild från mässan också längre ner =p













Bilder från båtmässan
SKORGEN
 Egen tvättmaskin inbyggd i Skorgen
 Master bedroom
 Två st klädkammare större än mina garderober
 Nästan som en "gäststuga" med dubbelsäng, separat ingång och toalett till de som vill besöka mig i båten.
 Denna båt tänkte jag att jag kan hänga bakom min Skorgen och ha som vattenskidebåt.
MALÖ 37


Inga kommentarer: